Sunday, October 30, 2011

semoga mendapat haji yang mabrur mummy daddy

Assalamualaikum =)

cuti seminggu dah habes. sekarang aku dah ada kat maktab balik. my real life. ah benci gila aku pagi2 kena bangun gosok gigi. cuci muka. mandi awal. lepas tu hari isnin ada perhimpunan. kalau hari biasa pukul 7.45 dah kena masuk kelas. pukul 1.15 baru boleh balik. sebijik macam budak sekolah. nasib baik ni minggu last kena masuk kelas. minggu depan kena hadap exam pulak. benci2. nak berenti belajar sekarang boleh? muahahaha. jangan harap la oi. 

lama pulak rasanya aku tak update blog. malas punya pasal la tu. dulu sebelum balik cuti aku hantar laptop ke hospital. saja nak cuci2 penyakit yang ada. sekarang laptop pun dah ok. penyakit pun dah tak da. suka2. 

banyak story yang dah terlepas tapi malas dah aku nak update kat sini. balik cuti hari tu aku hantar mak ayah aku pi haji kat kompleks haji Kelana Jaya. sepatutnya mak aku mintak nak naik kat Bayan Lepas. sekali kena naik kat KLIA. ok la tu. janji dapat pi. memang dah lama mak ayah aku berhajat nak pi Mekah. Alhamdulillah tahun ni termakbul jugak impian mak ayah aku.

pukul 6 dah kena berkumpul dekat kompleks haji Kelana Jaya. ramai gila orang. 

anak2 buah aku. mula2 kaco gak sebab kena bangun awal. tapi bila dapat je belon sorang satu terus hepi.

 adik awis.anak buah aku yang paling bongsu
*mah, aku pinjam gaya hang sat.huhuhu. 

dari gelap sampai ke cerah tak habes2 dengan belon ni. aku pangge pun dah tak layan ni

abang ipar aku dengan anak dia yang last.

mak dengan adik aku. 

anak kesayangan mak aku. ekeke. dah start buat drama korea dah time ni. sedih wooo kena tinggai dengan mak ayah aku. lama pulak tu

last aku jumpa dengan mak ayah aku pukul 8.30. depa bertolak dari KLIA pukul 12.30. pukul 8mlm sampai di jeddah. excited gila dapat msj dari mak aku yang depa dah sampai. semoga mak ayah aku selamat ja kat sana sampai depa balik 7 disember ni. 

lepas tu kami pi tesco kajang sat. dah alang2 nak pi kat adik aku kat SMAP Kajang. adik bongsu kan. kena layan lebih sikit. kalau ikut kami nak balik terus lepas hantar mak ayah aku. tetiba adik kami ni call suruh pi kat dia. so, kami sebagai kakak2 dan abang2 penyayang singgah la kat dia dulu.

riuh gila anak2 buah aku ni. gaya macam kat rumah depa ja. time ni kami dok menunggu adik aku habes kelas.

untungla anak2 buah aku ni ada mak2 sedara ramai. boleh nak melayan. kalo dengan orang lain ada macam ni??

ok la. aku stop dulu. terus down petang ni ada kelas b.arab. sob3



No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers