Friday, October 7, 2011

forum remaja "sembang2 isu seksualiti remaja" @ LPPKN

Assalamualaikum =)

walaupun hati, jiwa, perasaan aku sekarang ni tengah sedih tak habes2 lagi sebab terkenangkan peristiwa tadi tapi aku nak jugak update blog ni. malas nak simpan cerita lama2. nanti dah lupa nak update. :)

minggu lepas aku pergi ke Pusat Remaja kafe@Teen kat KL dengan geng2 PRS aku. tak da niat pun nak pi sini. dah orang suruh. aku pon join la. dengar tajuk pun macam best kan. hohoho. malas aku nak cerita satu2 apa yang aku dapat dari forum tu. yang penting memang best ah. penceramah pon best. kalau nak jemput aku lagi pun boleh. :)

baru nak start time ni. geng2 PRS aku la tuh. poyo ja. haha

ni pon geng PRS gak. dah memang mai dengan PRS. mesti semua geng PRS. muahaha

dah habes dah forum time ni. depa suruh pi melawat kat kafe@teen tu. first time woo masuk dalam bangunan LPPKN ni.

gambar kurang jelas. tapi aku nak masukkan jugak dalam blog ni. satu ni ja gambar kami bertiga. as classmate :)

beliau ni roommate aku merangkap classmate jugak. asyik ngadap muka dia ja hari2. muahaha. kalo nak berkenalan dengan di senang ja. search ja kat google "waima dak fira pun ade blog" pastu kompom kuar dia punya page. 

dia kawan aku. dia classmate aku. dia bukan mamak. tapi dia Malbari. huhuhu

lepas balik dari LPPKN tu kami bertiga terus ke warta sebab laptop waima dak fira pun ade blog tu rosak. kebetulan pulak time tu aku tengah tension dengan benda apa entah. so, tak fikir panjang aku pun rembat la    wedges ni satu. masalah betol la aku ni. kalau tension ja mesti nak shopping sakan2. nasib baik hari tu aku tak bawak banyak duit. kalau tak siap la satu warta aku borong. ngeh3. satu lagi perangai buruk aku kalau tension mesti nak makan banyak2. kalau boleh apa yang ada kat depan mata semua aku nak pelahap. teruk betoi. huhuhu

tazkirah hari ni When life seems difficult, (P.U.S.H) - Pray Until Something Happens :)


aku memang tengah sedih ni. kesedihan aku tak dapat digambarkan dengan kata2. sampaikan nak tido pun dah tak lena. memang parah. rasa macam nak makan banyak2. nasib baik tak da makanan ja depan aku ni. rasa macam nak shopping puas2. nasib baik aku tak kuar hari ni. 
Ya Allah semoga aku diberi peluang 21hb ni.huhuhu


oppps. sebelum tu aku nak tanya hangpa tau tak kafe@teen ataupun pusat interaktif remaja tu apa?


Pusat Remaja kafe@TEEN dengan konsep ceria dan santai mampu memenuhi citarasa remaja yang berumur 13 hingga 24 tahun untuk berkunjung dan menggunakan perkhidmatan yang disediakan secara percuma. Ia adalah satu program kesihatan reproduktif remaja yang disediakan oleh LPPKN. Dua buat pusat Remaja kafe@TEEN ditubuhkan pada November 2005 di LPPKN Ibu Pejabat dan Butterworth, Pulau Pinang. Manakala pada Julai 2007 kafe@TEEN Lembah Pantai ditubuhkan.

Perkhidmatan yang diberikan meliputi perkhidmatan klinikal, kaunseling dan pembangunan kemahiran.


kalau hangpa rasa ada masalah yang kritikal dan perlukan orang untuk membantu. boleh la pi kat kafe@teen ni. tak kisah la masalah apa pun. putus cinta ka. kecelaruan gender ka. rasa nak kawen sangat2 ka. atau apa2 jala silalah ke kafe@teen yer. mereka sentiasa membantu orang2 yang memerlukan khidmat mereka. percuma pulak tuh :)

nak tau lebih lanjut sila ke laman web LPPKN 


aku pu rasa macam perlukan kaunseling gak ni. hahaha




1 comment:

hawiz said...

cikgu yer...salam kenal

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers