Monday, September 19, 2011

cubaan mendoodle kali ke 89

Assalamualaikum =)

aku memang bertuah la. keluar ja dari perut mak aku memang aku tak pernah di ajar erti loser dan failure. AGI IDUP AGI NGELABAN BEB !. tu la kata2 RENTAP  masa aku kat dalam placenta mak aku. caya dak? apatah lagi aku lahir masa zaman perang teluk. lagi la semangat juang aku tinggi. percaya atau tidak mak ayah aku cakap kalau aku lelaki depa nak letak nama aku SADDAM HUSSIN. fuh! naseb keluar2 ja berjantina pompuan. kalau tak mesti aku dah ngorat Rozita Che Wan. :)

ok berbalik kepada cerita asal. dulu aku ada buat entry pasal doodle.haish. apa kena lah dengan aku ni. pantang tengok tutorial doodle mesti tangan aku naik merenyam nak try. 

walaupun aku ada cakap aku akan jadi tension kalo doodle yang aku buat tu tak jadi, tapi aku akan tetap jugak buat. nah, hari ni aku nak tunjuk doodle yang aku baru siapkan 3 saat yang lepas. 

muahahaha. walaupun sumpah tak cantik aku tetap nak tunjuk gak hasil air tangan bengkok2 aku. teruk bebenor dah aku tengok. dengan serabut serabai. tapi aku rasa dah ada improvement la dari yang dulu2. ok! aku akan cuba buat lagi. yang ni aku guna photoshop :)

ni doodle kedua yang aku buat hari ni. guna photoscape. aku rasa yang ni lagi better kot dari yang pertama tadi. tapi tetap tak cantik. huhuhuhu

okla. tu jer yang aku nak tunjuk. ni doodle yang ke 89 kali aku try. tapi still tak cun macam Lisa Surihani. mungkin doodle yang ke 229 nanti baru nak jadi kot. hohohoho :P . aku akan terus mencoba!


2 comments:

Tengku Puteri said...

hehehe...cobaaaan...sabaq noh...

Cik Suheela said...

yg ke 89???mak aihh rajinnya you!!

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers