Sunday, October 7, 2012

amali fotografi@ ladang teh

Assalamualaikum =)


hai i'm coming. aku nak sambung lagi story pasal lawatan ke cameron higland semalam. kalau ikut jadual kami kena bertolak pukul 4 pagi dari bangi. memang tidur-tidur ayam jelah aku malam tu sebab takut tak jaga. pukul 3 pagi aku dah siap-siap sebab pukul 3.30am kena berkumpul kat garaj bas. tapi akhirnya dekat pukul 5 baru kami bertolak sebab bas yang kami tempah tu sesat pulak. 

dipendekkan cerita pukul 10 macam tu kami sampai. Alhamdulillah selamat gak sampai dengan bas. dah la jalan berliku-liku. seram den!  



tujuan sebenar kami ke cameron =)



pukul 3.30am. orang lain syok membuta kami segar jer time ni. walaupun masuk ni dah 4 kali aku ke cameron tapi still excited sebab first time pergi dengan classmate.


mula-mula sampai kami pergi ladang teh dulu. 



nida najwa aida juniza fiza =)



berkuch-kuch hota hai dengan nawal hihi



rasa macam pergi vacation dengan classmate pulak. gambar flora fauna sikit jer :)



kami orang utagha. 



my classmate ! time ni syok la posing-posing sebab lecturer tak da. 



rasa macam aida kakak aku yang sulung haha.



berlagak model di ladang teh. deabak !



with fiza hawa. nasib baik photoG aku hari ni layankan jer 



masing-masing sibuk dengan camera :p



suka gambar ni. we love kak nadia. yeay!



macam ter-over pulak di situ teehee.



najwa, nawal, aida



i love my classmate. budak laki kelas aku yang pergi 3 orang jer. lagi 2 orang tak sihat. 



kanak-kanak ribena terlebih riang =)


to be continue. bye!



kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers