Thursday, May 19, 2011

bila budak hitam buat band sendiri

Assalamualaikum =)

ini cerita yang minggu lepas punya. fuhh ada lagi rupanya benda yang aku tak update. tak sempat. tapi hari ni aku sempatkan jugak. exam sambung isnin ni. otak tepu sudah. aku perlukan ketenangan dengan blog pink cute aku ni. haha

sebenarnya bakat budak2 kelas bukan calang2 tau. cuma tak nampak je sebelum2 ni. tapi bila dah ada pertandingan nasyid yang dianjurkan oleh maktab baru la bakat tu terserlah. kenapa? tak percaya ka? aku pon join sekali tau nasyid tu. maklumla suara dah lunak sangat macam burung pipit. =)

 mentang2 la ni nasyid untuk minggu bahasa arab semua nak pakai hitam yer. apakah relevannya? haha

 ni lagi satu kumpulan yang guna tema hitam. mungkin sebab hitam tu menawan.

 ok. abaikan dua kumpulan yang kat atas tu. sebenarnya ini la yang aku cari. kumpulan terhebat di IPG KPI. muahaha. gambar kurang ready sebab tu nampak kelang kabut sikit. seni2

 adakah aku ada di situ? cuba cari. cuba cari. =)

 tak tau nak tafsirkan macam mana. adakah bakat nyanyian dah ter''over" kepada bakat menggedik. haha. memang gedik

 kami semua kanak-kanak ribena pompuan PISMP 1.01 memang suara tak sedap pon. 
kami masuk nasyid ni sebab nak support minggu bahasa arab jer. bukan niat nak menang pon. dah memang suara tak sedap macam mana nak menang. haha

 aku memang suka bila bersama2 ngan hangpa wahai kanak2 sekalian. taun depan kita masuk lagi yer. sebelum tu kena buat latihan vokal dulu la. gaya pulak mesti mantap. =)

aku suka. aku suka. suka gile dapat masuk nasyid taun ni. taun depan masuk lagi ek! kita buat tema putih pulak. baru suci dalam debu sikit. tapi nak menang jangan harap la kan. haha. 

8 comments:

hawiz said...

ni nasyid kn?..dasat..band eh?.?>.hihihii

kakyongnida said...

hawiz: saja buat gempak sikit ngan nasyid tu

Nor Suhaiza said...

dah macam nk wat cover album...
hik3...
BTW...nice...!!!

kurus said...

hahah so sweet .. mula tuu nampak alimm je kan .. dan baikk jew ..

dah last2 tuuu dah mcm model muslimah pulak .. duk posing sana dan sini ekkeke :)

kakyongnida said...

suhaiza : hehe,, cover album ape? tq

kakyongnida said...

ieda : ni semua budak otai ni..heheh

Nur said...

Owh.. Ayu sungguh dlm pakaian hitam.. Nmpak mcm arabic la kan kalau pakai bj hitam.. Untung dpt belajar bhs arab ek...

Aa.. Derang dah bertunang dah.. Tema pun arabic.. Hehe.

kakyongnida said...

nur : sama tema ngan ptunangan elia&fahmi..hehe

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers