Thursday, May 26, 2011

entri terakhir guru yang berintegriti

Assalamualaikum =)

malam ni kalau tak ada apa2 halangan aku akan balik. dengan bas intercity. Yaey!. 1st time nak naik bas tu. tatau selesa ke tak. ok cuba dulu malam ni. hehe. tak sabo tahap Z dah ni. bukan A bukan B lagi dah. tiket bas aku pukul 11.30pm. InsyaAllah akan sampai dalam pukul 5am lebih2 macam tu kot. selalunya macam tu la. kalau naik bas pukul 8pm pun tetap akan sampai pukul 5 lebih. kenapa jadi macam tu? sebabnya kalau tiket awal macam2 tempat bas tu akan berhenti. tak sanggup aku.

sebenarnya aku baru ja balik dari seminar Integriti ni. balik2 ja terus masukkan gambar dalam lappy lepas tu terus buat post ni. bertindak mesti pantas. kejap lagi kena tidur. dah ngantuk sangat dah ni. pagi tadi pun bangun mamai2 ja lagi. pukul 7 dah kena buka kaunter pentaftaran. tapi hampeh betol. pukul 8 lebih baru muncul bantang2 hidung kakak2 and abang2 sem 7 dan KPLI. buat letih jer aku bangun awal2. hehehe

kat aku ada senarai nama untuk pelajar KPLI. tapi time ni sorang pun tak mincul lagi. nasib baik datang jugak lepas tu walaupun lambat.

nasi lemak untuk kudapan. mula2 ingat tak mau makan. nak diet la konon. last2 tak tahan sangat. aku makan jugak. muahaha. macam mana la nak diet kalo asyik tergoda ja bila nampak makanan.

 teringin nak bergambo dengan orang yang lebih rendah dari aku =)

 semangat akak2 ni beratur amik makanan. nampak macam lapo semuanya.

dah habes kerja. tatau nak buat apa. bergambo jelaa kerjanya. muka2 budak2 PRS. tolak yang berbaju ungu sebelah kiri sekali tu jer. 
tetiba ada dua orang buat2 penyayang pulak kat sini. 

ok masa untuk tidur. sesape yang nak join bloglist aku kaunter masih lagi dibuka. dah sampai masanya nanti baru aku akan publish bloglist aku ni. sekarang ni aku nak tambah lagi sampai aku rasa dah cukup.
kalau nak join kelik di sini. tq 

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers