Monday, May 9, 2011

simulasi gerko

Assalamualaikum =)

Fuhh dapek jugak den post entri hari ni. hari2 lain den busy sebab tu tak dapek den nak nolong. bajet nak cakap n9 tak reti.hohoho
lama jugak aku tak update ni. sebabnya minggu lepas aku ada UAK (ujian akhir kursus). baru UAK, minggu depan baru final exam. huh nebes2. tapi sempat lagi usya blog ni. tak sedar diri betol la. hehehe
untuk subjek GERKO budak kelas aku kena buat simulasi tentang satu majlis. tak kira la majlis apa pun. dengan bilangan ahli kelas yang seramai 18 orang tu la kami bergerak seiring dan sejalan seindah bunga di taman menganjurkan Majlis Perasmian Penutupan Pertandingan Tilawah al-Quran Peringkat sekolah-sekolah Daerah Kajang. semua ni olok2 jer tapi macam real. pensyarah akan buat penilaian tentang cara kami uruskan majlis mengikut protokol2 yang kami dah belajar, pastu tengok atur cara majlis, susunan tempat duduk VIP, cara bagi hadiah and etc..



hamper untuk pemenang. tengok macam real tapi semua dah tak ada isi. kikiki


meja Qari


PA system


tagging


urusetia yang paling berkaliber. suka tak aku letak gambaq hang ni jue? suka kan suka kan? hehe


part yang paling aku suka. makan makan makan untuk membesarkan otot2. dalam majlis mesti ada jamuan kan. untuk VIP yang paling penting :)



terima kasih kepada rakan2 sekalian kerana telah sama2 menjayakan simulasi GERKO kita ni. terima kasih juga kerana telah melantik aku menjadi Guru Besar SK Saujana Impian dengan tidak rasminya. untuk Aisyah terima kasih sebab sumbangkan ink printer di saat2 akhir. kerana Aisyah dan dengan izinNya Nida dapat siapkan buku program dan Fira dapat siapkan brochour. hehehe. terima kasih kawan2 dan Puan Eran yang totally appreciate and giving praise to our effort. nasib baik tak kena redo macam kelas lain. =)

terasa lebih berkeyakinan bila Puan Eran kata *you all semua very good. * susunan VIP betol. *hiasan ceria. *back drop sesuai dengan majlis. *semua urusetia bagi komitmen yang bagus, nampak kesungguhan kamu.* atur cara semua bagus. *cuma dekat teks ucapan sepatutnya Guru Besar kamu guna yang berusaha, bukan yang dihormati dan masa penyampaian hadiah kamu sepatutnya bagi cenderahati pada jemaah hakim dulu baru pemenang. *tapi kelas you all very good.

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers