Monday, January 24, 2011

aku dah sampai KLANG !

Assalamualaikum..

rindunya nak BW.. dah bapa hari aku tak skodeng blog orang.. rindu weyh..mmg rindu nak BW..
tapi sekarang ni banyak sgt presention..so kerja pon bertimbun la..tak sempat dah nak buat keje2 lain..ni pon aku curik2 je buat post nih..dah pukul 1 lebih..mata pon da lali tapi nak siapkan post ni dulu..kalo tak asyik terkenang2 je blog aku ni..lama tak update..ekekeke

cuti hari sabtu ahad lepas aku berjalan jer..ikut my roommate balik rumah dia kat Klang.. 1st time wooo g sana..kerja mmg banyak tapi keinginan untuk berjalan tu lebih2 pulak..hehehe..
keje keje jugak..rehat rehat jugak..kan2..sebab tu la sekarang ni keje banyak..sepatutnya kene buat hari minggu..hikhikhikhik

tolong2 rasa malas giles2 nak pergi kelas esok sebab ada subjek gerko..memang kari ngeri habes..dah la aku present esok..kompom kena dengar maki makian dia..ngeeeee..scary giles..
tapi jauh di sudut hati aku berdoa dia tak masuk esok..ameeeeeen..




ni dekat stesen ketapi Klang..agak jakun jugak bila 1st time sampai sini..wahahaha...aiii kan org utara..selama ni berjalan kat Bangi tu jer..tetiba dapat tgk pekan Klang ni pulak :))

bila naik train rasa mcm lama sgt nak sampai Klang ni..lenguh hbes otot2 aku..penat2..ekeke




dah sampai rumah kak Farahin yang bertudung hitam tuh terus ke econsave pulak..maknya nak beli barang dapur sume..best2



aku kat econsave Jalan Kebun.. kat Kedah tak da econsave weyh..hahaha

okla..mata aku tak larat nak celik da nih..esok ada kelas..kene tido awal..wawawawa
semoga aku berkesempatan buat post pasal aku jejalan hari tuh..
see u all next time..tata

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers