Saturday, January 1, 2011

cuti-cuti malaysia @ The Carnivall Sungai Petani

salam semua..
baru sampai jer kat IPG KPI kesayangan aku nih..
uwaaaa...
bermulalah episod baru dalam hidupku lepas sebulan dok membela badan kat umah..
malas bangaaaaaaaat nak start kuliah balik..
kena bgn awl2..
pastu mandi..
sejuk..
hihihi..
ok2..
aku aku xbminat nak cerita pasai pjalanan aku kat sini..
tapi aku baru nak hupdet pasai The Carnivall kat sungai petani yg aku p hari tuh..
hari apa ntah..
lupa dah..
kalo tarikh ada la tertera kat gambo2 nih..
hehehe..
dah lama aku buat pekasam..
sekarang baru bleh hupdet memandangkan kat umah xpenah bkesempatan..
The Carnivall ni ialah taman tema air..
best la jugak bagi sapa2 yg suka main air..
korg tgk la senirik gambo2 yg aku upload nih..
maap ler xtersusun..
tah hape aku buat..
ekekeke
*
*
*


dalam nih ada kedai jual cederamata..
bikini pon ada..
sapa2 yg teringin nak pakai bleh la beli..
huhu



ni masa nak balik da ni..
aku pon da salin baju sume da..



woooo..besh mandi..



ntah apa kena ngan budak nih..
pakai bikini..
tapi kalut nak pakai tudung
ish3..





seronok main kat sini..



tsesat kat sini plak gambo nih..
hehehe..
ni pon masa da nak balik





ecececeh..



kaunter nak masuk..



tgk tuh..
huruf pon da ilang hbes..



jam ni mesti di pakai sepanjang duduk dalam kawasan karnival ni..
yg kuning tu utk kanak2
hitam tu dewasa punyeee..



along mucuk2..



ha tgk2..
best wo main2 pelampung kat sini..
time aku main kat sini xde plak org nak snap gambo aku..



budak2 ni main kat tempat kanak2 jer



ramai gak org..





budak2 ni mandi x ingat org lain dah..







bagi sapa2 yg duduk jauh2 tu boleh la menginap kat cinta sayang resort nih..
best jugak tempatnya..
dekat je ngan the carnivall..
hihihi..

okla..takat tu jer..
tata

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers