Thursday, January 6, 2011

Along n Kakak


Salam semua..
apa kabo hari nih??
harap2 sihat je la yer..
ameeeen..

*
*
hari ni dah 4 hari aku jadi student untuk sem ni..so far aku dah tak pening2 lalat macam mula2 dulu la..maybe dah faham cket2 subjek utk sem ni..so xdela pening sgt..tak sabo nak grad ja sekarang ni..hahhaa...melampau x? baru je masuk sem satu dah sibuk2 nak grad..ada lagi 7 sem oooi..kikiki
*
*
ok2..straight 2 the point..tetiba hari ni terasa rindu yg teramat sgt dengan anak2 buah aku yg comel2 tu..bila dok jauh2 ni teringat plak telatah dorg..cute walopun aku slalu btindak ganas kat dorg..hahaha
*
*
malas nak cerita panjang2..korg tgk la gambo2 yg aku snap..pantang ada ja waktu free cket mesti aku paksa dorg tangkap gambo..ngeh3..
tapi utk post ni aku nak cerita pasal budak 2org ni jer..
dua2 ni anak kak dah aku..seronok main ngan dorg sebab dorg dah besar kan..yang lain2 tu sume kemetot lagi..haha

wah..gaya mcm pasangan kekasih jer..tp 2beradik taw..aku yg suruh dorg buat mcm ni..haha


mak aih..nampak perut ja kakak ni..montel


cak! sembunyi kat pokok plak


ciuman khas utk aku tuh..


muka masam macam cuka sbb kena paksa ngan aku..
dia kata "una takut mak chaq..utan jer" kekeke


aku paksa dia senyum gak..tapi mcm tak ikhlas jer

muka along mengalahkan koboi..masam je


awww3


ha...time ni baru la senyuman muna manis cket..tapi muka along pulak xnmpk


alamak..masam balik

ni muka muna sebelum ni..comel jer..sekarang tembam..cepat je badan dia naik..
*
*
ok la..ni jer yg aku nak cerita hari ni..
tata




No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers