Saturday, January 8, 2011

cerita hujung minggu

Salam kawan2..
hari ini hari ahad..saya berasa sangat tak best sebab esok kena pergi kelas lagi..kalo hari ni hari jumaat kan best..saya ada lagi hari cuti..wawawawa..tetibe plak kan..tapi biasanya mcm tu lah..bila sampai jer hari jumaat mesti semangat lebih sbb esoknya cuti..tapi bila dah sampai petang ahad ni mcm tak best la..adoyai..bila la nak ada transformasi cket dalam diri aku nih..ekekeke..
tapi ni la realiti hidup kan..tak kan nak dok umah jer kan..pastu tunggu org masuk minang..sampai bila nak maju..atlest kena ada gak pendidikan baru org nak pandang..eceh..melalut pulak aku..
sebenarnya aku nak story pasal xtvt aku semalam..xdela semalam aku g alamanda bersama dgn 2org body guard aku..sape lagikan kalo bukan Fiza n Fira..walopun elaun belum masuk jalan tetap jalan..xkan nak terperuk je kan bilik kan..hik3
ktorg g Alamanda
ok 1st destination opkos la tgk wayang..body guard aku 2org tuh mmg teringin sgt nak tgk cerita the tourist..best katanya..

tapi bila dah tgk rupanya xbest langsung..bagi aku la..sbb bukan citarasa aku ..tapi bagi korg aku xtaw la kan..




pastu masuk facus point buat specs Fiza..specs dia yg lama tu da xleh pakai sbb power naik..nasib baik la mata aku ok lagik..hihihi


pastu masuk carrefour..


budak ni sorg jer dok membeli..aku xpon


eceh..buat2 poyo menerai baju..


nak g destinasi seterusnya..dalam teksi nak g mydin Putrajaya



dah abes shopping dah ni..tgh tunggu driver kesayangan amik..

::pukul 7.50pm sampai IPG pastu kena marah ngan guard sbb balik time maghrib..kononnya time tu kena g masjid..walhal dia x g pon..apa kes??? tapi kalo balik pukul 9pm ke atas ok plak..tak releven lngsung..jenuh la ktorg nak tggu sampai kul 9 baru nak balik..hbes xkan time maghrib nak lepak2 kat luar lagi..heeeeeee..::

okla ni jer aku bleh cerita..babai



No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers