Sunday, July 17, 2011

aku balik rumah. mak pulak nak mai

Assalamualaikum =)

Syukur2 hari ni dapat lagi aku berblog. perjalanan aku balik ke Kedah selamat ja. mai sini pun selamat. kikikiki. tapi sedih la. sat sangat dok kat rumah. pagi sampai rumah malam dah kena mai balik. wowowo. sedih. ikut perancangan aku nak bertolak pagi ahad. tapi tiba2 mak aku suruh tukar plan. burn gitu jer tiket . nasib baik mak aku dah bagi ganti rugi. lalalala
takpela. janji aku boleh balik jugak. dari tak balik langsung kan. 

kebetulan aku balik budak2 ni ada kat rumah. terubat rindu. 


misi utama aku nak balik sangat. tercapai jugak akhirnya. makan durian dengan pulut. pastu letak santan. memang da best. jangan percaya pada gambar. aku cuma habeskan 2 ulas jer. yang lain anak buah aku bantai. ngeh3.


tujuan mak aku nak mai sini sebab nak jumpa sangat dengan adik aku kat SMAP Kajang. adik bongsu kan. tu yang mak aku rindu lebih. hehehe. tapi tadi boleh jumpa kejap jer sebab dia dok main bola jaring untuk hari sukan.


budak tembam


dok kat sekolah adik aku tadi tetiba ramai pulak cikgu2 adik aku join kami makan2. pastu dok sembang2 lagi.


lepas dah jumpa adik aku kompom2 la mai hantar aku pulak. keta ni sebagai bukti mak aku mai hari ni. hehehe


syok ja bersantai kat padang. lapik ngan kain pelekat abang ipar aku pulak tuh.


macam penari ballet pulak gaya dak Syifa' nomey2 ni. hehe. saja aku bawak dia masuk dalam bilik. nak bergambar sebagai bukti. :)

esok ada sambutan hari guru. best jugak tak payah masuk kelas. :p


2 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

orang kedah ka.. awat tak habaq mai.. mak pun org kedah jugak.. org Kulim.. sekapai la kita hehe

eQuRlz said...

eqa org perlis.. :) smua budak2 lam gambar tembam2..hehehe

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers