Wednesday, July 6, 2011

aku memang suka :)

Assalamualaikum =)

gaya budak di awal sem. memang tak da keja lain. memang 24 jam nak mengadap lappy ja.malam ni dengan kebuhsanan yang melanda. kebetulan tak da sapa nak melayan aku pulak kan. jadi aku tolong la sorang kawan aku buatkan header untuk dia. maklumla tengah dok berseronok sebab dah pandai buat sikit2. sikit jela. banyak lagi yang aku kena belajar. seronok tau buat benda2 macam ni. mula2 memang tak reti. lama2 insyaAllah boleh la. tapi time free jela. kalau ada keja jangan harap aku nak mengadap benda ni =)

inila hasilnya. sejam jugak aku nak buat header ciput ni. baru nak bertatih kan. hehe

ok. sekarang aku nak sambung cari2 tutorial kat encik google ni. esok kena derma darah. huhuhu. ketaq doh. petang kena pergi UITM Shah Alam pulak. 3 hari pulak tu aku kat sana. emm alamatnya 3 hari jugakla aku terpaksa tinggalkan blog aku ni. :p


kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers