Friday, July 1, 2011

karnival sehari bersama PRS

Assalamualaikum=)

setelah sekian lama kerajinan aku sedikit bertambah untuk mengupdate blog ni. waima dah dua minggu kembali ke Maktab tapi segala2nya malas bagi aku. nasib baik hari ni terasa perlu untuk update. kang orang ingat aku dah tak hidup lagi. :)
sebenarnya banyak yang aku nak tulis tapi rasa macam tak perlu pun ada. cukuplah sekadar entri ringkas yang aku nak highlight pasal karnival sehari bersama Pembimbing Rakan Siswa semalam. biasa la. aku ni kan ahli PRS yang tegar. memang sentiasa kena main peranan. kikikiki


tugas aku senang jer. kena handle game yang diberi nama "cer fikir"

ini game orang lain yang jaga. nama permainan ni "cer lompat"

see? bukan nak bagi sokongan kat peserta. tapi sempat jugak posing.lalala

kaunter ujian. ada ujian warna. ujian personaliti diri. dan ujian gaya bercinta. aku teringan jugak nak buat tapi tak berkesempatan sebab orang ramai sangat. 

our maskot. cian geog kepanasan kat dalam tuh. hakim najmi. jangan marah ek! lalala

abseiling pun ada. kami jemput JPA untuk buat ni. aku teringat jugak. tapi apakan daya. perasaan gayat tu lebih. terpaksa aku batalkan niat

u know what?? kuiz by kafe@teen pasal HIV. =)
sapa tahu abstinen tu apa?

penyampaian cenderamata kepada agensi2 yang hadir. 

tq p.cik. lepas ni aku boleh drift

datang lagi ek lepas ni


akak dari kafe@teen. mereka sangat baik.

terima kasih kepada semua pihak yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam menjayakan karnival sehari bersama PRS ni. walaupun aku kesedihan sikit mula2 tu nasib baik la mood datang balik bila ramai yang datang main game dengan kami. sangat seronok.

esok ada larian satu Malaysia. 1 Murid 1 sukan. ayuh semangat!!!

2 comments:

Fasihah Supian said...

rindukan suasana macam ni,,fuhh lama benar cuti.hehe

kakyongnida said...

hehehe. boring gak kan cuti lama2

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers