Saturday, July 2, 2011

larian 1Malaysia 1murid 1sukan

Assalamualaikum =)

angkat tangan sapa yang dah berlari macam aku tadi?? aku ni memang jenis malas sikit nak buat aktiviti yang mengeluarkan peluh ni. rasa macam bazir jer peluh tu mengalir jer. ekeke. apatah lagi nak bangun awal2 pagi untuk ke padang semata2 nak berlari. jangan harap la. baik aku tarik jer selimut tu. kan best :p
bila dah ada acara macam ni baru la semangat sikit. takdela semangat sangat sebenarnya. tapi dah wajib. siap amik kedatangan lagi tadi. terpaksa la aku buat2 semangat. pagi2 buta lagi dah kena kumpul kat padang. dah la sakit kaki main bola baling hari tu tak ok2 lagi. huh! sem ni memang sem membakar lemak bagi aku. 

poster ni aku curik dari FB orang.

apasal warna kuning tak boleh? kuning kan warna bendera Malaysia jugak? lalala. sapa tau sila tarik hidung

hemo3. semangat betul kamu yer?


okeh. larian sudah tamat. yang pastinya aku tak lari pun tadi. berjalan jer dari mula sampai habes. kikikiki
esok ada kelas drift. tak sabo rasanya. 

ok sila komen?



2 comments:

EkaBukanMakcikKau said...

eh aku lari jugak . okay tipu aku jalan jeh dah lah dekat nak mampos .tak penat langsung ! no kau bape weh ? no aku 0778 . kemas dak ? no member aku 0777 , lagi kemas dak ? kahkahkah .

key ahh semak semak ahh kat belog aku pulak

nida husna said...

hehehe. aku pun jalan jer.

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers