Monday, July 4, 2011

dah ada sikit semangat tu

Assalamualaikum =)

hari baik bulan baik tapi mood masih tak baik2. adui. aku rasa kena pergi jumpa Tok Guru mana2 jampi sikit kat otak aku ni. tak pun minum ja air jampian tabib ke bagi aku bersemangat sikit. ko jangan gelak. dulu time SPM mak aku suruh ustaz jampi tau buat air penerang hati. hasilnya ada la jugak A kan. keh3. waktu adik aku fobia dengan guruh kilat dulu pun ayah aku bawak jumpa ustaz baca2 sikit. hasilnya adik aku dah tak takut. dengan izin Allah la kan. sekarang ni rasa macam nak request benda yang sama kat mak aku. hahaha. gila punya tak da semangat kan. asal ada kelas ja rasa macam nak guling2 atas katil. tapi untuk berblog ni aku dah dapat semangat sikit. jeles ngan roomate aku asyik update je sekarang ni. dah tu siap tukar template baru lagi. jeles tau tak? :p sekarang ni aku dok mencari la sapa2 yang sudi buatkan template untuk aku. dengan muka taktau malu pulak tu. ngeh3. 

barang2 keperempuanan aku kat bilik. siap ada pengorek telinga lagi.hahaha. kau ada?

tempat beradu aku. sedap tau tido dengan pompuan seksi. 

sem ni baru bermula. buku pun tak banyak lagi. hehe. 

cermin sakti ajaib aku. sambil menyuluh muka yang tak berapa ni boleh tengok jadual sekali. parah betul. bila la semangat belajar aku nak sampai. hai kawen mau la. :)

minggu depan aku plan nak balik. teringin giles nak makan durian kampung. lalala

1 comment:

cik pha said...

lawalaahh cadar katillll heee

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers