Friday, April 29, 2011

bual bicara bersama pengarah JAWI

Assalamualaikum =)

wawawa. cuti 3 hari ramai pulak yang balik kampung. roommate dan jiran2 disekeliling aku pon pakat balik. sodeh2. esok sampai isnin ni pulak kafe tak buka. hah memang cari pasal betul. apa aku mau makan? tau la gemuk pon tapi takkan ni cara aku nak berdiet. sob3

ok, pagi tadi aku pergi ke Auditorium Kompleks Parcel E, Putrajaya untuk majlis bual bicara bulanan bersama Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). aku pegi ni under PRS. malas nak pegi perhimpunan punya pasal so bila ada orang ajak nak pegi majlis ni tanpa segan silu aku terus angguk jer. mula2 tu aku taktau apa pun pasal majlis tu. main ikut orang jer. hehehe. bijak2


sebelum bertolak. pukul 7.30am aku dah terpacak kat garaj bas ni. alih2 pukul 8.30am baru bertolak. cesss



naik bas Nadi Putra ok. bukan bas IPG sebab bas IPG bawak students pegi camping kat Taman Negara



dah sampai dan dah masuk dalam Auditorium. tempat sikit punya besau. orang yang datang ciput jer



memang sikit gila orang. kesian



beliau kata aku ni gemuk. eh2 gemuk sangat ke? rasa macam takpon. tapi berat ++. hehehe



budak2 kelas aku yang pegi. yang lain takmau ikut. yang pegi tadi pun semua pompuan ja. yaaaa. orang pompuan memang lebih berkuasa sekarang. hehe



budak dua orang yang sangat susah nak amik gambo. asal tetiba ja hari ni sakan sangat?



Akhir sekali aku memang suka pegi majlis2 kat luar sebab dapat makan free. tu la tujuan utama aku. kahkahkah. dalam beg plastik tu ada air kotak+nasi lemak+kuih 2 biji. untuk sarapan jela. lagipun majlis tu sejam jer. dari pukul 9.30am sampai 10.30am

ok udah magrib ni. bersiap untuk semayang pulak.


3 comments:

mykhalis said...

itula..nak jumpa jawi orang lelaki memag takut nak pergi..takut kena sunat sekali lagik..hehe

ju said...

gambar atas sekali baju kaler hijau memang meletup.



keh keh keh keh keh keh

ju said...

oh,maksud aku hijau yg duduk.hehe

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers