Monday, April 4, 2011

dah hari ke 4

Assalamualaikum

aku terasa boring yang teramat hari ni..balik ja dari kelas pukul 12.30tghhari terus membaringkan diri sampai pukul 5 p.m..hahaha..gila pening bila bangun..tu pon sebab kedengaran bunyi telepon dah banyak kali..kasian kat beliau yang menunggu..aku pon menggagahkan diri bangun jugak..cerita Boys over flower tu dah habes aku hadap..so, petang2 macam ni tatau la plop nak buat apa..assigment ada lagi satu nak kena submit minggu depan tapi hati aku tak terasa nak buat lagi..maybe malam ni kot aku buat sikit2..kikikiki
sekarang ni aku gunakan masa keboringan aku sepenuhnya dengan blog kesayangan aku ni..update pastu terjah blog orang..inilah aktiviti yang paling menyeronokkan walaupon sepatutnya petang2 ni elok pergi ke padang buat aktiviti yang menyihatkan badan..tapi aku malas sikit nak kuar dari bilik ni..hehehehe

pasal hari ke4 kat SK Gong Pasir..
hari ni ada jugak kena masuk kelas tapi dah malas nak bergambar ngan dorang sebab dah makin seronok melayan budak2 kat kelas..masuk jer kelas asyik nak sembang jer ngan dorang..

time tak da kelas kami pergi jumpa pekerja2 kantin sekolah jap untuk interview sikit pasal budak2 and sekolah..tak sangka p.cik pengurus kantin ni pon sangat sporting..


anak dan isteri pak cik kantin..sempat jugak melayan kami walaupon sibuk dok buat kerja..tengss mak cik and akak ape ntah.. :)


dah tak da kerja sangat sangat kami tolong Cikgu Halim tanda buku dak2 darjah 4..
lepas tu buat aktiviti ngan budak2 darjah 1, 2 dan 3..gambar tak terupload..kikiki


sebelom balik tolong cikgu j-QAF tasmik Iqra' kat budak2 darjah satu..terasa diri seorang ustazah bila ajar budak2 ni..hehehe

cutenyeee kamu walaupon pakai tudung sangat comot..nanti dah besar sikit pandai la dia kemaskan diri..

kelihatan di situ ustazah Nida tengah tasmik budak2 yer

dah habes tasmik budak2 tu kami pon balik dengan hati yang girang dan gembira sebab tinggal sehari ja lagi..

aktiviti malam..ayah Teh (suami Mak Teh dak Fira) ajak makan kat luar..kami memang jenis taktau malu ikut jelaaa..hihihi



aiyakkkk..tinggal tulang jer..isinya dah habes dibaham oleh perut2 pontianak.. :)


air ni pon nak tunjuk kan..


dah kenyang..perot pon dah penuh..sebelum balik ajak Mak Teh bergambar dulu...tq ayah Teh dan Mak Teh untuk malam tersebut..

tak sabau la plop nak grad..:))

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers