Saturday, April 2, 2011

2nd day PBS

Asslamualaikum...

kita mulakan entri kali ni dengan sarapan pagi aku pada hari kedua PBS kat SK Gong Pasir, Dungun Terengganu..hihihihi..rindu pulak nak makan keropok lekor ni..


hari yang terurus cket sebab hari ni dah dapat masuk kelas and buat aktiviti ngan students kat sini..hohoho..pengalaman pertama masuk ke kelas sebagai seorang guru walaupon belum diiktiraf oleh jakim lagi..1st kelas kami masuk ialah kelas 2 Tuah..kelas num satu la..budak2nya tak la meletihkan sangat sebab dengar jugak cakap kami..


malu2 jer budak ni nak perkenalkan diri kat kami..


dah habes masa cepat2 suruh budak2 ni kuar kat depan sebab nak ambil gambar dorang..huhuhuhu..satu kelas sekali empat orang cikgu..


lepas tu masuk kelas 2 Jebat pulak..masuk jer kelas ni memang buat aku betol2 hangin..nakal betol..taktau nak handle macam mana kelas ni last2 kami suruh nyanyi kat depan..lepas nyanyi bagi gula2 sorang sebijik..cukup la tu..hikhikhik


nampak jer aku kuarkan kamera terus jadi tak terkawal budak2 ni..gila kamera betol..hahaha..aku pon layankan je la..


sebelom balik pergi pejabat kejap jumpa Guru Besar yang kecil molek tuh..pastu mintak izin nak ambil gambar..sporting sungguh mereka..saya suka untuk ke sana lagi...hehehe

ok tu jer untuk hari ke2..nak cerita yang detail takut panjang berjela sangat post aku ni..

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers