Monday, April 4, 2011

dah nak balik dah ni

Assalamualaikum..

fuhhh..rajin bebenor aku malam ni..siap tukar header lagi..entahn tiba2 my roommate suruh buat header baru..yang dulu dia kata dah boring tengok..so, aku tiba2 jadi rajin buat header baru..lawa x lawa x?? sob3x aku taw tak lawa mana pon tapi biaq la ni kan blog aku..muahahaha..nanti la senang2 aku upah orang buat yang lawa macam blog irinenadia and miss lolly tu..dah lawa blog depa pon pink siooooooot..ekekekeke..aku pon heran gak ngan diri aku ni..sejak dua menjak ni memang gila pink la..bilik aku pon semua benda aku beli warna pink..dulu bukan main geli lagi ngan warna pink..nah kau, sekali aku yang obses gila ngan warna pink..memang pompuan habes la..cuma tak berapa lemah lembut ja..hahahaha

ok dah habes melencong mari kita pergi ke jalan yang lurus pulak..kali ni aku nak story pasal hari terakhir kat Dungun..hari tersebut iaitu hari jumaat Mak Teh Fira bawak kami pi makan kenuri pulak..huh excited doh sebab tak pernah makan kenuri kat ganu kite ni..dah la kenuri hari jumaat..kalo kat Kedah sangat jarang sekali yer orang buat kenuri hari jumaat..sebab hari tu kan kaum2 adam semua kena pi masjid semayang jumaat.. ;))

ala2 gadis melayu terawal la pulak.. pakai baju kain cotton ni orang kata aku macam nak pi pasar ja..ala2 orang tua gitu..hello baju kain cotton ni kan dah kembali pemes..ramai pa orang pakai sekarang ni..ngeh3


dah makan kenyang pastu pi salam ngan tuan rumah..yeay kami dapat mug sorang
satu..berbaloi la aku bagi 5hengget masa salam ngan tuan rumah tu..hohoho


alang2 semua dah nampak macam gadis2 kan so kami pon ajak la seluruh pelosok manusia yang ada kat dalam rumah Mak Teh Fira ni bergambar sebagai kenang-kenangan..boleh la tunjuk kat anak cucu aku nanti..haha


dalam pic ni ada Mak Teh..mama Fira dan jugak Nenek beliau..budak 2 orang tu anak kepada sepupu Fira
mereka2 yang di atas tersangatlah baik kepada kami bertiga sebagai tetamu di rumah ini selama seminggu..seminggu lama tu beb..


inilah muka anak2 dara yang masih menunggu diri mereka dipinang oleh jejaka idaman selepas selesai menjalani misi PBS selama seminggu..ngeh3


belum sempat apa2 beliau ni dah ada 2orang anak express..hahaha..giles!
cumil kan anak sepupu Fira ni..sorang darjah 5 sorang lagi darjah 3..sorang nama danial sorang lagi nama yana..:))

dah habes episod aku di Terengganu..sekarang sedang bahagia di IPG KPI yang tercinta..muahahaha

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers