Friday, April 1, 2011

hari pertama PBS

Assalamualaikum

sebelum ni asyik story pasal jalan2 makan angin jer kan.. tapi kali ni baru masuk pasal PBS aku.. hari pertama nak pergi sekolah ni memang nervous yang amat2 la sebab dah lama aku tak menjejakkan kaki ke mana2 sekolah lepas habes ja SPM dulu hatta result SPM pun ayah aku jer yang pergi ambil kat sekolah..
jadi setelah sekian lama aku tak menjejakkan kaki ke sekolah, so aku pon dah lupa cena agaknya budak2 and cikgu2 kat sekolah..mula2 sampai sekolah budak2 semua tengok kami pelik jer..dah la sekali 4orang kami pergi sekolah tuh..takpe lupakan budak2 sebab dorang tak penting lagi masa ni.. tapi yang paling penting ialah guru besar dan guru2 yang lain..taktau apa reaksi dorang kan bila kami berempat datang sekolah tapi..kehadiran kami ke sekolah tu bukan tak diundang ok..actually pihak maktab dah maklumkan dah kat sekolah SK Gong pasir tu yang kami akan ke sana selama lima hari jerrrrr..
mula2 destinasi kami ialah ke pejabat sekolah untuk lapor diri..huh nasib baik cikgu2 semua tegur kami dengan mesranya..hehehe..yang paling penting guru besar pon senyum jer..senyuman pertama tu amat penting taw kawan2 untuk menilai orang..kikiki..menurut aku la kan..
lepas dah jumpa penolong kanan and guru besar pon dah tegur ktorang..lepas tu kami pergi ke perhimpunan so..hohohohoho pada saat ini saya amat2 excited sebab kami ni saya boleh duduk..selama ni kalau perhimpunan saya kena berdiri jer macam orang lain..hihihihihihi

budak ni yang jadi pengacara untuk perhimpunan tu..penolong ketua pengawas kalo tak silap aku dak ni


bila tengok budak2 ni rasa macam kesian pulak..dorang ni baru sekolah rendah..lambat lagi nak habes belajar..muahahahaha


penolong kanan 1 yang sangat penyayang


guru besar ngah bagi hadiah kat budak2 sepak takraw sebab jadi johan peringkat daerah kot..


lepas habes perhimpunan pergi jumpa guru besar..sembang2 sikit..nasib baik ler guru besar sangat2 sporting siap suruh panggil kat dia mama lagi..
dah jumpa guru besar ktorang ronda2 kawasan sekolah then pergi tengok budak2 tadika ni..memory pasal tadika dulu semua dah hilang..tak sangka kali ni boleh tengok budak2 ni belajar macam mana..memang tak dok diam..budak2 kan..hikhikhik


dah boring tengok budak2 tadika tu belajar ktorang jumpa En.Johar pulak as penolong kanan 1 untuk selesaikan mana yang patut..


lepas tu pergi jumpa penolong kanan HEM..En. Roslan untuk tanya pasal maklumat murid..


bila perut dah lapar ktorang pergi kantin pulak untuk isi perut sambil tengok2 macam mana budak sekolah ni rehat..hehehe


sebelum makan sembang2 dulu kat tempat budak2 ni makan..


memang cute2 lagi budak2 ni..

..........................................................................................................

ok..hari pertama kat sekolah dah tamat dengan jayanya..
tinggal lagi empat hari..


sebelah petangnya kami jalan2 kat kawasan rumah Mak Teh dak Fira


beli pisang goreng dan ABC, lepas tu berkelah kat padang..best2..

ok tunggu hari kedua pulak kite pergi sekolah lagi

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers