Sunday, April 3, 2011

hari ke3 PBS

Assalamualaikum

apa la aku ni kan..tak habes2 dengan story pasal PBS..hihihihi..
tak kira apa orang nak kata pon lantakla..janji aku dapat habeskan semua entri pasal PBS ni..alaaa 5 hari jer pon..so, 5 entri jer..sekarang ni dah 3..tinggal lagi dua jer..


hari ke3 ni pagi2 lagi dah kena masuk kelas..tapi kali ni kami berpecah masuk 2orang jer sebab ada dua kelas yang cikgu mintak kami gantikan..so, aku ngan Fira dan Fiza ngan Minah..aku ngan Fira masuk kelas 5 Jebat..hihihihi lega sikit rasa sebab budak2 ni dah besar..dah matured sikit la dari budak2 darjah 2 yang aku masuk semalam..


tapi adat budak sekolah rendah la kan mulut tu still macam pasar malam bila bercakap..yang bezanya dorang takda la nak lari2 dalam kelas lagi..time kami bercakap pon dorang respon baik jer..


tapi senyap2 dorang pon ada jugak masalahnya.. mentang2 la kami suruh buat kerja mana yang tak siap ada pulak yang amik kesempatan buka dorang punya ebook ni..hadooooi..moden betol la budak2 zaman sekarang ni..tak payah susah2 bawak buku teks pergi sekolah dah..dalam ebook tu semua dah ada..kalau dorang manfaatkan ebook ni dengan benda elok2 takpe gak..ni time kami ada sempat lagi buka cerita Khurafat pastu tengok ramai2..hadoooi..bila aku check macam2 jenis cerita ada..dengan video klip lagi..game yang takda pekdah lagi..haish..kalo la aku cikgu disiplin kat sekolah tu kompom aku check ebook budak2 tu semua pastu delete benda2 asing tuh..kalo dah macam aku ni takpa la nak ada semua tuh..hahahaha


rajin cikgu kelas dorang buat semua ni..nanti aku kat sekolah pon macam ni gak kot..hihihihi

ok done!

1 comment:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

update entry update jugak, tapi risiko tangan kat mouse tu jgn tak amek berat okeh.. bahaye taw.. sharing is scaryyyy~~~

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/04/blogger-sekalian-sila-jaga-tangan.html

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers