Friday, April 8, 2011

hati-hati mak

Assalamualaikum..

pagi yang amat mendamaikan kerana tiada perlu berkejaran bangun di awal pagi bagi melaksanakan tuntutan sebagai pelajar sehari-hari. ya, hari ini adalah hari sabtu jadi aktiviti menarik-narik selimut tatkala sesudah menunaikan kewajipan sebagai seorang muslim merupakan aktiviti yang sangat menyeronokkan. adakala sehingga azan zohor baru hampir tersedar dari mimpi2 yang indah sebentar tadi. owh indahnya hidup tatkala berada di hujung minggu. kuikuikui. apa aku merepek ni. ada paham?


tadi sesedap durian aku tidur tetiba terdengar bunyi message. cuing** mata aku pon bersinar nak tengok siapakah tuan empunya message tu..hehehe
bila tengok terpapar nama " mama sayang ".. teeeet aku pon tekan butang read dan message yang mak antaq berbunyi " banyak2 orang Pendang mak juga Tuhan pilih pi Sarawak. Pagi esok pukul 4 ayah hantar di tol Pendang ". hahahaha.. ingatkan msj apa mak ni. buat suspen jer. kalo tak mak aku ni jarang msj pagi2.

lepas tu aku pon terus la tepon dan mak aku akan berada di sana selama seminggu. adui busy memanjang mak aku ni. nasib baik ada ayah aku yang sentiasa menyokong dari belakang..hehehe.. kepada mak yang teramat k.yong sayang, hati2 yer kat sana. i love u mak..mmmmmmuah.. kepada ayah pulak jangan sedih2 time mak tak da kat rumah..hohoho
my lovely mummy (*_*)

7 comments:

Abu Zafran said...

mak g sarawak ade ape..hehehe

jom baca
Mitos VS Fakta Dalam Cinta

mykhalis said...

jadi petugas pilihanraya ke?

kakyongnida said...

yeap,, my mum aktif sikit bab2 p.raya ni,,hehehe

Anonymous said...

nak gi berkempen di swk ke?

kakyongnida said...

aah,, dia pergi berkempen :)

Rose kakrose said...

jauhnya mak nida gi kempen.kuat semangat dia..

kakyongnida said...

mak saya tu mmg,, semangat,,hehehe

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers