Wednesday, April 20, 2011

kucing pun pakai pampers ke?

Assalamualaikum..

satu hari aku keluar makan dengan kawan aku Rahmah dan Najwa. memandangkan kami ni tak ada kenderaan lain kecuali kedua-dua belah kaki kami ja, jadi nak pergi makan tu terpaksa la kami berjalan jer walaupun jauh gak dari kolej. tak pe aku tak kisah sambil2 tu boleh kuruskan badan. muahahahaha

masa berjalan nak pergi makan tu aku tak perasan lagi ada makhluk ganjil kat pondok jaga maktab aku tuh. tapi masa nak balik tu aku ngan kawan2 tu terperasan sesuatu. fuh, ingatkan manusia jer ada kat pondok jaga tu rupanya makhluk lain pon ada. tekezut aku. anjing??? owh tidak. kucing rupanya.


manala aku tak ingat ni anjing, siap pakaikan rantai lagi tu. muka sedih jer aku tengok kucing ni. tak pernah2 spesis kucing kena rantai. orang kurung dalam sangkar adala kot.



pampers dia pulak aku tengok macam dah penuh sangat jer. ish2 kesian betol. apa motif pak cik2 guard tu letak kucing kat sini. takkan sebagai peneman kot. hohohoho



alolololo. cutenye awak. nak tengok jantina takleh la dah pakai pampers. tapi jika diamati pada kecomelannya mungkin betina kot. hahaha
kesian hang kucing. tak pasal2 kena rantai macam ni. tak dapat kebebasan macam kucing2 yang lain. =)

p/s : korang pun ada pakaikan pampers ke kat kucing korang?

9 comments:

najihatussolehah said...

mmg terkejut...ada plak org pakaikn pampers utk kucing..biar btul..jenuh la kena bli pampers camtu...cian kat die ..siap kena rantai lg..huhu...ni kat mana nh..

bila blog bercerita said...

aiyoooo...dah lah kne rantai...pastu kne kai pmpers agy....cpe lah yg tgamak wat cam 2....kan kucing haiwan kesygn nabi.....hmmm~~~~

azzey said...

ha3...hape kes , kucing pon kene pakai pampers ka?

azzey said...

klik HB

umialya said...

kes naya.. pakai pamper kira ok lg tp siap dirantai.. hu3

nida husna said...

najihah: ni kat maktab saya..kat bangi..heheh

nida husna said...

bila blog bcerita : tu r,, kesian gile tgk

nida husna said...

azzey : ingt baby je kan..hehhe

nida husna said...

ummi : kaku jer tgk kucing ni..takleh gerak byk

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers