Wednesday, April 27, 2011

photoshoot PISMP 1.01

Assalamualaikum =)

hari ni ada sesi pengambaran untuk majalah An-Nur (majalah maktab aku). bab2 ambil gambar ni memang semangat sikit. hehehe
kami satu kelas semua dah plan nak pakai baju kelas. suka2



semangat berjalan nak pergi ambil gambar



sebelum bergambar untuk majalah kami pose dulu ramai2



budak2 pompuan je pakai baju sama.. budak laki takpon. tak best lah



dak2 PISMP 1.01.IPG Kampus Pendidikan Islam. baru sem satu weyh



like like like




kesian budak laki. ada 5 orang jer dalam kelas kami



weyh budak2 laki. aku suka la gambaq hangpa yang ni. awak2, awak nampak ensem la. hahaha



gmbar ni pon aku suka weyh.



ok sesi photoshoot hari ni dah tamat. kesimpulannya aku suka sangat hari ni sebab dapat bergedik2 ngan budak2 PISMP 1.01. dapat pakai baju kelas ni sama2. nampak unite doh.

9 comments:

Tulip Putih said...

comeynye gamba korg..like..like..like..:)

mykhalis said...

wahh.s.emua macam ahli kumpulan nasyid popla je

nida husna said...

tulip putih : tq2

nida husna said...

khalish : hahaha,, nasyid pon nasyid la

aCu atiQ said...

cantik ok baju korang! bunga hidup ea? haha :)

bila blog bercerita said...

warhhhh...bju sedondon...like~~

nida husna said...

acu : kalo bunga hidup kena siram tiap2 hari la,,hehehe

nida husna said...

bila blog bercerita : i like juga,,hehe

MiSzy DiaN said...

ehhh saya ada kwn juga kt sana tp course dia ajar bm kot.. hehehe..


jom join lucky draw saya :)

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers