Thursday, April 14, 2011

makan beradap !


Assalamualaikum..

nak tengok menu yang aku makan tiap2 malam???


sapa kata makan macam ni tak sedap??? dulu aku takut nak order macam ni kat kafe..takut tekak aku tak leh terima.. nah! sekali makan rasa nak lagi..hahaha.. nasi putih + telur mata + sos life + kicap kipas udang..
ni la makanan aku kalau malas nak tunggu kat kafe lama + kalau makanan lain dah habes kalau aku pergi kafe lambat..kesian x??? hehehehe
janji boleh makan berbanding dengan mangsa2 tsunami kat Jepun tu..nak cari makanan pun susah sekarang..

p/s : sila cuba beramai2..

4 comments:

Zyash said...

Sape kate mkn mcm ne x sedap?? cedap giler sampai menjilat jari tau..hehe, favorite ne.

~C-K-K~ said...

sedap2... mknn orng bujang ni,.. klu mls msk goreng tlur ngan nsik je slalu... haha

aisya said...

kadang2 yg mcm ni jauh lg sedap compare restoran yg mahal2 kan? hehe

nida husna said...

aisya : betol3,, kekadang bayar mahal tapi rasa hampeh

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers