Sunday, April 10, 2011

aku rindu anak ikan aku

Assalamualaikum..

hari ni baru 11 April, bermakna sebulan lebih lagi baru dapat balik rumah. sob3. kerinduan sudah tidak tertahan kat anak2 buah tersayang aku ni. maklumla anak sendiri tak da lagi. so, dok menumpang kasih kat anak buah jelaaaaa. Mak Chaq rindu kamu semua. huhuhuhu.
sekarang ni Mak Chaq dok buat assigment Perkembangan Kanak-kanak, bila dok menulis ni teringat kat pulak kat anak2 Mak Chaq ni. Along, Kakak Una, Aqil, Naufal, Syifa' dan Darwish tunggu Mak Chaq balik nati yer.
dah lama Mak Chaq tak buat kerja2 tukar pampers kamu2.. hehehehe.. rindu doh..
nanti Mak Chaq nak exam..doakan Mak Chaq yer sayang2 semua..

Nur Syifa' Mawaddah.. Mak Chaq sempat upload gambar kamu sorang jer..Mak Chaq banyak kerja sekarang ni..tunggu Mak Chaq tau..
I love u all.. :)

bubui


9 comments:

ju said...

kak yoooooooooooong :)

aNiM said...

mak chaq cpt la blk.. sumer fruit doter dah windu tu... ;)

Miecyber said...

Comelnyer...

Peribahasa Jepun ( Part 2 )

bila blog bercerita said...

adoyaiiii....mcm baby pakistan baby syifa' niyh....someylll~~~

mykhalis said...

serius comel..acccaaakkk..hehe

nida husna said...

comel mcm mak chaq,, lol

Kiko Berdendang said...

Amboi...thomei tol dier...huhu

♥ Che NamNam ♥ said...

Nur Syifa' Mawaddah sedapnyer namer tuhhh...secomel orangnyer jugak..cayamm pipi diyer cikit bulehhh..???

nida husna said...

che namnam: cubit le kalo nak cubit,,hehehhe

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers