Monday, February 6, 2012

all's well end's well

Assalamualaikum =)

semalam aku dengan roommate aku pergi the mines. mula2 tu dah decided nak pergi alamanda tapi last2 tukar plan pulak huhuhu. seharian kat mines tu menghabiskan duit.


punya la taktau nak tengok cerita apa last2 aku dengan fira decided tengok cerita all's well end's well. cerita komedi lakonan louis koo. pada aku ada best jugak la cerita ni tapi paling best bila aku dengan fira jer melayu kat dalam wayang tu hahaha. lawak gila punya la ramai orang dalam wayang tu tapi 
semuanya cina tahu. ni satu pengajaran buat aku lain kali jangan tengok movie cina kat wayang dah. tak sanggup den !


kami datang mines sebab nak makan kat the chicken rice shop. bajet la kan dengan phone comel tu. 

before masuk wayang hehehe. first time keluar berdua dengan roommate. selalunya kami keluar bertiga

menbazirkan masa. satu mines kami tawaf semalam last2 jumpa splash park. untuk budak2 jela. 

before balik. jalan2 then bergambo jela

big apple. makanan yang wajib dibeli kalau datang mines. bagus sangat untuk gemukkan badan hahaha.


oklah. babai 


1 comment:

Eyeme said...

satu je part best citer cina kat wayang..iklan tu xde..citer kemain panjang..tp xleh challenge citer hindi.. :D

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers