Saturday, February 18, 2012

doa cepat jodoh

بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum 


kawen tu sunnah. semua orang nak kawen kan. termasuk la aku. di sini aku ada petua dan amalan untuk mendapatkan jodoh


surah toha ayat 131 dan 132

surah Anbiya' ayat 89


selain amalkan ayat di atas sebenarnya ada banyak lagi doa yang boleh di amalkan. banyakkan solawat ke atas Nabi dan amalkan setiap kali lepas semayang insyaAllah kalau kita yakin Allah akan makbulkan doa kita. ameeeen

sekarang ni mood aku nak kawen sangat membuak2.seronok tengok senior aku yang dah kawen apatah lagi classmate aku pun ada yang nak kawen tahun ni. huh! sangat jeles. aku harap sangat dapat kawen sebelum grad. moga Allah pemudahkan segala urusan aku untuk kawen awal.insyaAllah aku dah bersedia. nak merasa cinta lepas kawen pulak =)



erk?? betul ke ni?? HAHA saje jer nak menggatal. aku tak nak kawen lagi la. kena tunggu habes belajar dulu :p

k babai




3 comments:

Diyana Norman said...

kena amalkan nieh!

nida husna said...

hahaha. mmg tgh istiqamah amalkan pun :)

Anonymous said...

setiap amalan tue x blh bg tahu kt sape2. jgn habaq kt org ape yg kita amal. maaf, sekadar perkongsian dan peringatan.

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers