Thursday, February 16, 2012

sambutan Maulidur Rasul peringkat IPG KPI

Assalamualaikum =)

tadi maktab aku buat sambutan maulidur rasul sempena minggu Lantunan Mahabbah Rasulillah untuk memperingati Rasul kita Nabi Muhammad S.A.W. acara pertama start dengan perarakan and semua kelas wajib terlibat dengan perarakan tersebut makanya hari ni aku bangun awal sikit la dari biasa sebab 7 suku dah kena berkumpul huhuhu.

we were classmate. sebelum start perarakan. tak matching langsung baju dak laki ngan dak pompuan huh!


tolak dak laki. dak pompuan kelas aku ada 13orang tapi tak cukup sorang la dalam gambo ni. tak perasan pulak tadi


hakim yang ensem and haziq. terlebih excited pulak aku tengok si haziq tu =)


rahmah and nida =)

dah habes perarakan kami semua kena masuk dalam dewan pulak ada ceramah   dan majlis perasmian penutup.


persembahan marhaban. sory awak gambo tak clear sangat.ni jer yang ada =)


semua macam tak fokus ja aku tengok. dok buat hal masing2 hahaha.


persembahan marhaban by kakak2 GSTT (guru sandaran tak terlatih)


dalam pukul 11 macam tu majlis dah habes. sebelum balik ada jamuan huhuhu. semua makanan ni dah masuk perut aku and kawan2 tadi. kenyang2

ok. minggu lantunan mahabbah Rasulillah dah habes. sekarang ni aku tengah gian dok edit gambar guna software baru. best2

babai 



2 comments:

Unknown said...

eh eh ade kawan sy rhmah haha

kakyongnida said...

dia kan classmate kite. hehehe

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers