Saturday, February 11, 2012

pertukaran guru j-QAF suka sama suka

Assalamualaikum =)

sekarang ni aku tengah mencari guru j-QAF opsyen pendidikan islam yang sudi tukar dengan kakak aku yang sekarang posting kat Pasir Gudang, Johor . sekolah SK Masai. kalau boleh dia nak tukar ke selangor @ perak. kalau dapat kedah lagi bagus huhuhu.

mak aku orang paling sedih bila dapat tau kakak aku dapat johor. jauh tu dari kedah nak ke johor. at least kalo selangor boleh tahan lagi. aku pun sedih gak kena berjauhan ngan kakak aku
 sorang ni. sobs3333x


satu-satunya kakak aku yang belum kawen. aku sayang dia sebab tu takmau dia dok jauh
 sangat =)

so, kalau ada sesapa yang ada sedara mara dari selangor@perak@kedah yang nak ke johor boleh la emel aku (kakyongnida@gmail.com) mana tau boleh tukar dengan kakak aku. 

ok babai






4 comments:

naiemah_ramli said...

jauhnya..takpe2 nnti ada la tu kan :)

nida husna said...

tula. harap2 ada la org nak tukar nti :)

mamaNoriz said...

kena tunggu org offer ek?

leceh nyee....

bukan ke posting cikgu ni klu alasan anak2 leh senang dpt?

harap2 cepat dpt tukar

nida husna said...

mamaNoriz : kalau cikgu jQAF mmg takkan boleh tukar. kecuali suka sama suka.kalau cikgu lain mmg tak kisah la.

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers