Saturday, February 4, 2012

life as we know it

Assalamualaikum =)

every people needs friends for life. mau gila jugak la kalau hidup tak da kawan. like me now, ramai gile kot kawan aku yang balik sebab cuti 4 hari. maka tinggalla aku and my roommate je. dari semalam sampai sekarang keja mengadap muka roommate hahaha. bosan gile. bukan bosan tengok muka roommate tapi bosan sebab seharian terperap dalam bilik. untung jugak la still ada roommate yang boleh jadi peneman time makan :)

dok sesaja ni tetiba teringat pulak zaman muda2 dulu. start dari sekolah rendah sampai sekarang dah berapa orang kawan yang aku ada. tapi agak sadis jugak la sebab kawan2 sekolah rendah aku semua dah tak pernah contact. entah apa dah jadi dengan depa semua sekarang ni. semoga aku dipertemukan dengan depa satu hari nanti insyaAllah.

kawan2 aku kat UM nilam puri. walaupun tak sampai dua bulan aku kat sana tapi sempat jugak berkawan baik dengan depa semua and til now i was good with them. hopefully they do not forget me and i never forget them huhuhu.


high school friends. sampai sekarang aku baik dengan depa

harap2 kawan yang aku ada sekarang kekal sampai syurga. kalau tak da kawan sunyi sepi hidup aku nih. boleh ke orang hidup tak  berkawan dalam dunia ni. kalau ada memang aku respect gila beb! 

esok aku nak pegi jalan2 dengan roommate aku. kalau sorang2 jangan harap aku nak keluar. aku lagi rela tido seharian kat bilik dari pegi mana sorang2. ni fakta bukan auta hehehe.


aku sayang roommate aku. caya tak? kalo tak caya sudah :p tak sabar tau nak g dating berdua dengan roommate esok. 

okla. babai




1 comment:

Eyeme said...

selamat berjalan2..nanti update le entry berjalan sakan tu..haha

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers